Projektledelse

Onsec kan indgå som projektleder af eget projekteret projekt, eller hyret som projektleder til gennemførelse af andet fastlagt og besluttet projekt

Projektledelsen vil være at varetage projektet som aftalt.

I projektledelsen vil indgå, at der udarbejdes arbejdstidsplaner med afsæt i de i kontrakten indgåede hovedtidsplaner.

Koordinering af aktivteter på selve projektet samt, hvis der er tilstødende projekter, evt. byggeri hvor der skal koordineres til.

Afholdelse af projektmøder med bygherre.

Afholdelse og styring af byggemøder.

Logistik- og proceskontrol løbende, således at projektet hele tiden er på sporet i forhold til aftaler såvel på projekt som tidsplan.

Økonomistyring på projektet.

Teknisk kvalitets og slutkontrol.

Mangelgennemgang.

Sikring af al nødvendig dokumentation er afleveret i en valid kvalitet.

Afleveringsforretning og aflevering af projekt til bygherre.

1 - og 5 årsgennemgange i henhold til AB18 eller ABT 93.